Doktorun İlaç Uygulaması Sonrası Kalbi Durdu

Adana Şehir Hastanesi’nde görevli doktor, iddiaya göre yanlış ilaç uygulanması sonucu fenalaştı ve yoğun bakıma kaldırıldı. Olayla ilgili inceleme sürüyor.

Doktorun İlaç Uygulaması Sonrası Kalbi Durdu
Haberler'de Abone Ol

Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde görev yapan 43 yaşındaki Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Dr. Ş.G.A, iddiaya göre kendisine uygulanan ilacın ardından fenalaşarak yoğun bakıma kaldırıldı.

Olay, hastanede görev sırasında kas ağrısı yaşayan Dr. Ş.G.A’nın, sağlık çalışanlarından kas gevşetici ilaç talep etmesiyle başladı.

İlaç uygulamasının ardından doktor birden fenalaştı ve kalbi durdu.

Hızlı müdahale ile hayata döndürülen Dr. Ş.G.A, hemen yoğun bakım servisine alındı.

Hastane yetkilileri, yaşanan olayda isim benzerliği nedeniyle doktorun yanlış bir ilaç almış olabileceği ihtimali üzerinde duruyor.

Yoğun bakımda tedavisi süren doktorun hayati tehlikesinin devam ettiği belirtilirken, olayla ilgili kapsamlı bir inceleme başlatıldığı bildirildi.

Olayla ilgili inceleme sürüyor.

Haber Merkezi
Haber Merkezi

Köşe Yazarı

Yorumlar 0

Yorumunuz moderatör onayından sonra yayınlanacaktır.

Henüz onaylanmış yorum bulunmuyor.